Blogs

Blogs

6 effectieve manieren om het klantenserviceteam gemotiveerd en tevreden te houden

Lees meer
Lees meer over 6 effectieve manieren om het klantenserviceteam gemotiveerd en tevreden te houden

AHT (Average Handling Time) verbeteren in het contactcenter

Lees meer
Lees meer over AHT (Average Handling Time) verbeteren in het contactcenter

Over deze belangrijke competentie moet elke teamleider beschikken

Lees meer
Lees meer over Over deze belangrijke competentie moet elke teamleider beschikken

Hoe leren organisaties van hun fouten? ‘Teamleiders hebben een belangrijke rol’

Lees meer
Lees meer over Hoe leren organisaties van hun fouten? ‘Teamleiders hebben een belangrijke rol’

Hoe zorg je voor goede teamleiders binnen jouw klantcontactcenter?

Lees meer
Lees meer over Hoe zorg je voor goede teamleiders binnen jouw klantcontactcenter?

Vind de beste supervisor voor je contact center

Lees meer
Lees meer over Vind de beste supervisor voor je contact center

Wat is het salaris van een customer service teamleider?

Lees meer
Lees meer over Wat is het salaris van een customer service teamleider?

De verschillen tussen een teammanager en een teamleider in customer care uitgelegd

Lees meer
Lees meer over De verschillen tussen een teammanager en een teamleider in customer care uitgelegd

Thuiswerken als teamleider in customer care? 5 tips!

Lees meer
Lees meer over Thuiswerken als teamleider in customer care? 5 tips!