Werken als teamleider in customer service

Werken als teamleider in customer service

Ga je werken als teamleider, dan maak je deel uit van een contact center, klantenservice, afdeling customer service, customer support, callcenter of burgerzaken. Samen met andere afdelingen uit de organisatie ben jij dagelijks bezig om klanten een fantastische ervaring te geven. Dit doe je onder andere door je team van customer service medewerkers te coachen en te faciliteren.

Wil jij werken als teamleider in customer service? Dan kun je te allen tijde terecht bij SkyWalker: specialist in het bemiddelen van teamlead professionals bij werkgevers in customer service. Wij hebben een groot aantal actuele vacatures, maar een open sollicitatie behoort ook tot de mogelijkheden.

SkyWalker vindt altijd de juiste werkgever

Tijdens het werken als teamleider in customer service kun jij behalve coachen ook analyseren, organiseren en enthousiasmeren. Je gebruikt je creativiteit en vindingrijkheid om te anticiperen en altijd 1of 2 stappen verder te denken. Als ervaren supervisor kun jij omgaan met de dynamiek van een klantenservice en weet je het overzicht te bewaren. Er wordt verwacht dat je proactief bent en verbeteringen uitprobeert.

Herken jij jezelf hierin, dan helpt SkyWalker je graag bij het vinden van de juiste werkgever. Wellicht heb je een van onze vacatures op het oog, maar een open sollicitatie is ook welkom.

Kies je om te solliciteren bij SkyWalker, dan profiteer je van veel voordelen:

  • Ervaren recruiters met kennis van de customer service branche
  • Altijd persoonlijke aandacht
  • Advisering en coaching
  • Uitgebreid netwerk in customer service
  • Snel, discreet en efficiënt solliciteren
  • Snel kosteloos in loondienst van de werkgever
  • Ook mogelijkheden voor interimfuncties of detachering
Bekijk alle vacatures

Werken als teamleider? Bekijk de actuele vacatures

Of je nu op zoek bent naar een interimfunctie, in loondienst werkt of liever gedetacheerd wilt worden, alles is bespreekbaar bij de vacatures van SkyWalker. Neem eens een kijkje bij onze actuele vacatures en kijk of er er een uitdagende positie voor jou tussen staat.

Klik op een vacature en je vindt meer informatie over de organisatie, op welke afdeling je komt te werken, wat je gaat doen en wat de vereisten zijn. Daarnaast krijg je informatie over de arbeidsvoorwaarden en worden het bedrijfsprofiel en de cultuur toegelicht. Heb je interesse? Klik dan op “Solliciteer direct”, waarna jij je CV en motivatie kunt versturen.

Werken als teamleider via een open sollicitatie

Wil je werken als teamleider in het customer service vakgebied, maar zie je op dit moment geen passende functie tussen het aanbod van actuele vacatures? Dan mag je altijd een open sollicitatie insturen. Na jouw open sollicitatie nemen wij contact met je op om jouw wensen en behoeften te bespreken. Op die manier kunnen wij je in de toekomst gerichter een vacature voorleggen.

Bovendien kan het na jouw open sollicitatie zomaar zo zijn dat we wél meteen een passende vacature voor je hebben. Wij krijgen namelijk altijd een vacature voor een bepaalde periode op basis van exclusiviteit in beheer van een werkgever. Als we deze vacature nog niet hebben gepubliceerd, maar we zien wel raakvlakken met jouw CV, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteer direct

Ervaringen van eerdere sollicitanten

Geïnteresseerd in een vacature om teamleider customer service te worden via SkyWalker, maar ben je ook benieuwd hoe het anderen is vergaan? Lees dan de ervaringen van eerdere sollicitanten. Zij vertellen je graag hoe het sollicitatieproces in zijn werk ging, welke contactmomenten er met SkyWalker waren en hoe ze zich nu voelen bij de betreffende organisatie.

Hoe word je een succesvolle teamleider?

De ene medewerker vindt het prima op operationeel uitvoerend niveau in het callcenter, een ander wil graag doorgroeien. Een doorgroei naar de functie van teamleider is dan een mooie stap. Je hebt dan al veel werkervaring opgedaan in de praktijk. Bovendien weet jij als geen ander waar een klant naar op zoek is als hij of zij contact opneemt. Deze kennis kun je dan weer overbrengen aan het customer service team.

Competenties die je nodig hebt om teamleider te worden zijn onder andere stressbestendigheid, communicatieve vaardigheden, coachingsvaardigheden, analytische vaardigheden en een probleemoplossend vermogen.

Solliciteer direct

Heb je een geschikte vacature gezien als teamleider customer service of wil je een open sollicitatie sturen? We ontvangen graag jouw CV en motivatie. Met meer dan 15 jaar ervaring in het customer service vakgebied maken wij altijd de perfecte match. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteer direct online