Teamleiders voor klantenservice, support en contactcenters zijn zeer gewild. Ben jij op zoek naar één of meerdere teamleiders voor jouw helpdesk, callcenter of customer care? Dan helpt SkyWalker je hier graag bij. Al sinds 2007 zijn wij dé specialist op het gebied van recruitment, executive search, detachering en interim management voor customer service. Wij willen niet alleen jouw vacature voor een teamleider klantcontact ingevuld hebben, wij streven ook naar de allerbeste oplossing voor jouw organisatie.

Zo kun je bij ons terecht voor een teamleider:

  • Customer service
  • Callcenter
  • Customer Support, Servicedesk & Helpdesk
  • KCC
  • Burgerzaken

Teamleider klantenservice voor het motiveren van medewerkers

Een teamleider customer service of klantenservice teamleider leidt een team van klantenservice medewerkers op dusdanige manier, dat zij soepel alle vragen en klachten van klanten kunnen aannemen en verwerken. Ook beschikt een teamleider voor een klantcontact-, support-, of contactcenter over de ideale combinatie van eigenschappen en kenmerken waarmee hij of zij de medewerkers kan stimuleren om tot goede resultaten te komen.

Een teamleider klantadvies beschikt over uitmuntende communicatieve vaardigheden, luistervaardigheden, empathische vaardigheden, probleemoplossende vaardigheden en teamworkvaardigheden.

Teamleider klantenservice: een onmisbare leidinggevende

Een teamleider callcenter is onmisbaar. Deze professional zorgt ervoor dat er een goede werksfeer is, de targets behaald worden en de doelen bereikt. Een teamleider voor klantcontact haalt het maximale uit de callcentermedewerkers. Hij of zij moet onder andere taken delegeren, werkprocessen organiseren en verbeteren en teamleden trainen om hun vaardigheden te verbeteren.

Als teamleider callcenter zijn communicatieve, organisatorische en probleemoplossende vaardigheden van groot belang. De recruiters van SkyWalker zijn gespecialiseerd om teamleiders met de juiste competenties en vaardigheden te vinden, die het beste passen bij jouw organisatie.

Servicedesk, helpdesk en customer support: altijd een geschikte teamleider

Om de medewerkers van een servicedesk of helpdesk het maximale uit zichzelf te laten halen, is een teamleider servicedesk van groot belang. Bij SkyWalker zoeken wij voor jou naar een inspirerende leider met de juiste leiderschapscapaciteiten. De servicedesk is immers het eerste aanspreekpunt voor klanten en heeft hierdoor een grote impact op klantervaringen en hoe jouw organisatie door de ogen van klanten gezien wordt.

Bij het selecteren van een teamleider helpdesk, servicedesk of customer support kijken wij uiteraard zorgvuldig naar de benodigde functie-eisen zoals opleiding, training & ervaring en certificeringen & licenties, maar ook naar soft skills en attitude.

Vind een gemotiveerde teamleider KCC via SkyWalker

Voor een teamleider KCC voor bijvoorbeeld een provincie, een gemeente, zbo’s of een Rijksdienst liggen er altijd veel taken. Ben jij opzoek naar een gemotiveerd KCC teamlead? Dan helpen wij je graag om een geschikte professional te vinden. Hierbij maken wij gebruik van slimme technologie die gebaseerd is op Artificial Intelligence.

Bovendien weten wij dat een teamleider klantcontact moet beschikken over coachingsvaardigheden, communicatieve vaardigheden, kan samenwerken met de hele organisatie, productief en resultaatgericht te werk gaat en een vertrouwensband met alle medewerkers KCC kan opbouwen. Hier kijken wij dan ook zorgvuldig naar bij het vinden van de juiste match.

Teamleider burgerzaken of publiekszaken is zo gevonden

De taken en verantwoordelijkheden van een teamleider burgerzaken of publiekszaken binnen de dienstverleningsorganisatie van een overheid lopen zeer uiteen. De taken bij een gemeente verschillen immers enorm van de taken bij de Rijksoverheid. Natuurlijk selecteren wij teamleiders die op de juiste wijze leiding kunnen geven en medewerkers kunnen motiveren. Zo kijken wij onder andere naar de communicatieve vaardigheden, of de teamleider de medewerkersbetrokkenheid kan vergroten en op de juiste manier schakelt als er verschillende belangen zijn.

Customer experience: nieuwe klanten werven en bestaande behouden

Wist je dat in customer service de invloed van een teamleider op de customer experience groter is dan je denkt? De beste customer experience draagt namelijk bij aan nieuwe klanten werven en de bestaande te behouden. Een teamleider customer service overziet het geheel.

Van het navigeren op de website tot het praten met de klantenservice en het ontvangen van het product/de dienst die de klant heeft gekocht: het resultaat van al deze interacties is de customer experience. Als de customer experience aangestuurd wordt door een ervaren teamleider, is dit de sleutel tot succes.

Customer care voor een goede interactie tussen organisatie en consument

Customer care is op welke wijze klanten worden behandeld als ze interactie hebben met jouw organisatie. Het is een belangrijk aspect van de customer service, omdat het de emotionele band met jouw organisatie bevordert.

Jij zal ongetwijfeld de customer care van jouw klantenservice continu willen verbeteren. Ben je op zoek naar een teamleider, dan ben je bij SkyWalker aan het juiste adres. Wij selecteren een geschikte teamleider klantenservice voor jou die de customer care en alles wat hierbij hoort, op het juiste niveau houdt. De skills die hierbij horen zijn onder andere helder kunnen communiceren, een organisatorisch vermogen, probleemoplossingsgericht te werk gaan en emoties kunnen beheersen.

Vind geschikte teamleiders voor klantcontact

Ben je op zoek naar geschikte teamleiders voor klantcontact, dan ben je bij SkyWalker absoluut aan het juiste adres. Al meer dan 15 jaar bemiddelen wij professionals in het middenkader en senior management in customer service.

Kies je voor SkyWalker, dan kies je voor:

  • Specialisme én vakinhoudelijke kennis in het vakgebied customer service
  • Database van meer dan 7.500 customer service professionals
  • Werving & selectie met behulp van de nieuwste A.I. technologie
  • Actieve benadering van potentiële kandidaten
  • Duidelijke communicatie en korte lijnen
  • Advies op maat
  • Scherp tarief

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor de werving & selectie van een teamleider customer service, klantcontact, callcenter, servicedesk of burgerzaken? Neem dan snel contact met ons op.

Neem contact op