Over ons

Je wilt weten hoe je het meeste uit jouw teamleiders haalt of je wilt meer lezen over de werving en selectie van teamleiders. Wat je vraag ook is: wij beantwoorden hem voor je op dé plek voor teamleiders in de customer service!

Teamleiders zijn belangrijk

Onderschat de rol van een goede teamleider niet. Ze zijn juist heel belangrijk en vormen de schakel tussen de klant en het management. Zij jouw ogen en oren als het om medewerkers en klanten gaat. Je hebt ze hard nodig om jouw klantenservice nog beter te maken en de beste resultaten te behalen.

Je wilt je teamleiders natuurlijk zo lang mogelijk aan je binden. Dat doe je niet alleen met een goed salaris, maar vooral door goed voor ze te zorgen. Op deze website over teamleiders lees je alles over:

Handige info voor teamleiders

Je wilt je teamleiders natuurlijk zo lang mogelijk aan je binden. Dat doe je niet alleen met een goed salaris, maar vooral door goed voor ze te zorgen. Op deze website over teamleiders lees je alles over:

Wij weten heel goed wat teamleiders nodig hebben en hoe ze functioneren. Die kennis delen we graag met jou, zodat je de juiste mensen op de juiste plek zet. Samen zorgen we dat je callcenter als een geoliede machine draait, klinkt goed hè?

Een goede teamleider is goud waard

Wij weten een ding zeker: een goede teamleider is goud waard! Met de juiste teamleider haal je een hoop voordelen in huis:

  • Laag verloop en verzuim.
  • Goede sfeer op de werkvloer
  • Tevreden medewerkers
  • Tevreden klanten
  • Efficiënt werken
  • Inzicht in de klantbeleving
Zo kunnen we nog wel even doorgaan, je snapt het wel. Als jij weet hoe je je teamleiders op de goede manier inzet pluk je daar zeker de vruchten van. Je zou dus wel gek zijn als je er geen tijd en energie in steekt om de juiste teamleider op de juiste plek te zetten.

Op zoek naar goede teamleiders?

Ben je vanwege uitbreiding of hoog verloop op zoek naar écht goede teamleiders waar je op kunt bouwen? Zelf op zoek gaan is een intensief proces, waar je niet altijd de tijd of kennis voor in huis hebt. Wij adviseren daarom altijd om voor een ervaren en professioneel recruitmentbureau te kiezen. Ervaren recruiters vinden de beste teamleiders voor jouw contactcenter, dat scheelt jou een hoop tijd en energie. Een gespecialiseerd bureau kent de customer service als geen ander, of het nu gaat om overheid, e-commerce of telemarketing: ze vinden altijd de juiste kandidaten voor je!