Open sollicitatie insturen

Open sollicitatie insturen

Is het jouw ambitie om teamleider te worden? Dan kun je terecht bij SkyWalker. Wij bemiddelen professionals voor middle management- en staffuncties in het customer service vakgebied. Staat er tussen de actuele vacatures niets wat op het moment bij je past? Stuur dan een open sollicitatie in.

Wij ontvangen altijd graag jouw CV, zodat wij deze kunnen opslaan in onze database. Als we dan een vacature beschikbaar hebben die goed bij jou past, kunnen we contact met je opnemen.

Teamleider worden via SkyWalker

Heb je interesse in een functie als teamleider customer service, dan helpt SkyWalker je graag. Wij hebben al meer dan 15 jaar ervaring in het bemiddelen tussen kandidaten en werkgevers in customer service. Lees maar eens de ervaringen van kandidaten die jou zijn voorgegaan. Je ziet dat wij altijd nét dat stapje verdergaan en zorgen op die manier dat jij gegarandeerd een teamleider functie vindt die het beste bij jou past.

Kies je voor SkyWalker, dan kies je voor:

  • Ruime ervaring in bemiddeling in het customer service vakgebied
  • Gespecialiseerde en ervaren recruiters
  • Groot netwerk van werkgevers
  • Altijd de meest actuele vacatures
  • Zowel vaste dienst, interim, op projectbasis als detachering mogelijk

Neem contact met ons op

Stuur je CV in

Staat er op het moment niets geschikts tussen het aanbod van actuele vacatures, dan mag je altijd je CV insturen. Soms zien wij gelijk raakvlakken en kunnen wij een vacature voorleggen. Omdat wij meestal een paar weken exclusiviteit van de werkgevers krijgen, kunnen dit ook vacatures zijn die nog niet “op de markt” zijn verschenen.

Hebben wij op het moment geen passende vacature? Dan nemen we alsnog graag contact met jou op. Wij zijn erg benieuwd naar wie jij bent en waar je naar op zoek bent. We bespreken belangrijke randvoorwaarden. Zo kunnen wij in de toekomst gericht een vacature aan je voorleggen.

Stuur je CV in

Hoe gaat het sollicitatieproces voor een vaste aanstelling in zijn werk?

Je hebt een open sollicitatie gestuurd en wij zien raakvlakken met een bepaalde vacature. Of je hebt gereageerd op een functie als teamleider customer service. Het sollicitatieproces gaat dan als volgt:

Stap 1: Telefonische kennismaking

Naar aanleiding van jouw sollicitatie streven wij ernaar om zo snel mogelijk een telefonische kennismaking in te plannen. Dit is een kort gesprek waarbij we spreken over jouw ambitie en waarom je open staat voor deze functie. Ook kunnen we globaal een aantal randvoorwaarden bespreken zoals hoeveel uur per week je beschikbaar bent, in welke regio je je oriënteert, wat je opzegtermijn is en wat je salarisindicatie is. Uiteraard gaan we ook in op de organisatie en de functie, zodat we zeker weten dat we de perfecte match maken.

Stap 2: Wij nemen contact op met de werkgever

Wij nemen contact op met de werkgever en bespreken de kandidaten – waaronder jou – waar wij mee hebben gesproken. Naar aanleiding van dit gesprek vernemen wij vanuit de werkgever met welke kandidaten zij door willen gaan. Zit jij hier eventueel niet tussen, dan nemen we uiteraard alsnog contact met je op.

Stap 3: Jouw zakelijke levensloop bespreken

Ziet de werkgever ook voldoende raakvlakken tussen jouw profiel en de vacature? Dan vindt er een uitgebreid interview via een videocall tussen jou en onze recruiter plaats. Wie ben jij, wat heb je gedaan, wie ben jij als professional en waar liggen jouw kwaliteiten en ambities? Op basis hiervan maken wij een uitgebreide profielschets en adviseren de opdrachtgever om een gesprek met jou aan te gaan.

Stap 4: Het eerste gesprek met de werkgever

Je mag nu op gesprek bij de werkgever voor een eerste selectieronde. Is hij of zij nog steeds geïnteresseerd na een eerste gesprek, dan word je uitgenodigd voor een tweede selectieronde. Tussen deze gesprekken door doen wij een referentiecheck.

Na alle gesprekken onderhoudt onze recruiter altijd persoonlijk contact met jou. We zijn benieuwd hoe jij het gesprek hebt ervaren. Ging er iets goed? Of voelde iets minder goed? Wij horen graag wat hierachter schuilt. Dit kunnen wij dan eventueel bespreken met de werkgever.

Het verschil met een interim opdracht of tijdelijke invulling

Behalve voor een vaste aanstelling als teamleider customer service, kun je bij SkyWalker ook reageren op een tijdelijke of interim opdracht. De procedure gaat – in tegenstelling tot bij een vaste aanstelling – iets sneller. We maken zo snel mogelijk een afspraak voor een telefonische kennismaking en plannen vrij kort daarna een videocall met je in, zodat we jouw profiel kunnen voorleggen aan de opdrachtgever.

Wat ons uniek maakt, is dat onze fieldmanager bij een tijdelijke instelling alsnog regelmatig contact met de interimmers onderhoudt. We zijn bovengemiddeld betrokken, checken hoe het met je gaat en zijn benieuwd waar je eventueel tegenaan loopt. Eigenlijk een stukje aandacht en “coaching op afstand” tijdens de uitvoering van je tijdelijke opdracht.

Altijd persoonlijke aandacht tijdens de contactmomenten

De recruiters van SkyWalker staan bekend om de persoonlijke aandacht. Dit maakt ons ook uniek. Wij kijken verder dan alleen het zakelijke gedeelte: wij zijn echt geïnteresseerd in jou als persoon. Wij rusten niet voordat jij bij een organisatie aan de slag gaat die optimaal bij jou past. Op die manier maken wij gegarandeerd de beste match.

Stuur een open sollicitatie in

Op zoek naar een functie als teamleider customer service? Stuur dan snel jouw open sollicitatie in. Tegelijkertijd ontvangen wij ook graag je CV. Zo zien wij snel of we een match kunnen maken met een bepaalde (nog niet openbare) vacature.

Stuur een open sollicitatie