Tijdelijke teamleider

Tijdelijke teamleider

Tijdelijke teamleiders in het callcenter

Binnen customer service ken je regelmatig piekperiodes. Je zet dan meer medewerkers in, om de workload goed aan te kunnen. Meer medewerkers betekent ook dat je meer aansturing nodig hebt. Dan is een tijdelijke teamleider een goede oplossing.

Wat kies je: vast of tijdelijk?

Er zijn verschillende situaties waarin je een nieuwe teamleider nodig hebt. Ga je voor een langdurige samenwerking en kun je de expertise van de teamleider permanent gebruiken? Dan is een vaste teamleider de beste keuze. Heb je tijdelijk behoefte aan extra teamleiders of heb je een vacature om te overbruggen? Dan is een interim teamleider de beste oplossing. Die heeft ruime ervaring en is daardoor snel en efficiënt in te zetten. Door de flexibiliteit kan een tijdelijke of interim teamleider aan de slag in verschillende soorten callcenters, van telemarketing tot e-commerce, van zorg tot overheid en alles daartussenin.

Wij publiceerden onlangs het whitepaper ‘Hoe vind je de beste teamleider voor je klantenservice?’. Deze vraag je vrijblijvend bij ons aan.

Vraag ons gratis whitepaper aan

Een tijdelijke teamleider inzetten

We kijken even verder naar de specifieke situaties waarin je kiest voor een tijdelijke teamleider, zodat de operatie daar het meeste baat bij heeft:

  • Ziekte of zwangerschapsverlof vervangen
  • Piekperiodes, bijvoorbeeld rond de feestdagen
  • Als je een nieuwe afdeling opbouwt
  • Voor de lancering van een nieuw product

De voordelen van tijdelijk

Met een tijdelijke teamleider kun je erop rekenen dat hij gewend is om zich snel aan te passen aan de organisatie. Maar er zijn nog meer voordelen:

  • Ruime werkervaring binnen customer service
  • Een onbevooroordeelde blik op de operatie
  • Brengt in korte tijd veel waarde in de organisatie
  • Een flexibele oplossing, je hebt geen langdurige contracten

Waar vind je goede tijdelijke teamleiders?

De vraag is vervolgens natuurlijk waar je die goede tijdelijke teamleiders vindt. Je hebt geen tijd om maandenlang te zoeken vanwege de specifieke periode waarin je de teamleider nodig hebt. Het is dus belangrijk dat je snel uit de brand geholpen wordt. Wij denken graag met je mee en bieden je de beste oplossing.

Efficiënt zoeken naar een nieuwe tijdelijke teamleider

SkyWalker is sinds 2007 dé specialist in recruitment, executive search en interim management voor customer service. Wij komen zelf uit het vak en daarom weten we precies wat een goede teamleider in huis heeft. We nemen je de zoektocht graag uit handen of helpen je met één van onze zelfstandige professionals. Bij ons kun je rekenen op de volledige aandacht en een uitstekende kwaliteit voor een scherpe prijs. Neem nu contact met ons op.

Vind hier de tijdelijke teamleider voor jouw project of vervanging!