Teamleider KCC

Teamleider KCC

Altijd een gemotiveerde professional via SkyWalker

Een goede teamleider KCC (Klant Contact Centrum) weet de medewerkers van het KCC te motiveren, te inspireren en te enthousiasmeren om hun werkzaamheden (nog) beter uit te voeren. Ben jij op zoek naar een teamleider KCC, maar beschik je niet over de tijd, expertise of middelen om een goede professional te werven? Kies dan voor SkyWalker.

SkyWalker is al meer dan 15 jaar dé specialist op het gebied van bemiddeling van middenkader en management in customer service. Wij beschikken over een database van meer dan 7.500 customer service professionals en combineren dit grote netwerk met de nieuwste A.I. technologie en een actieve benadering van potentiële kandidaten.

Dit alles zetten wij in om een geschikte teamleider KCC voor jouw organisatie te vinden. De teamleiders uit onze database hebben de juiste ervaring, houden wel van een uitdaging en gaan resultaatgericht te werk. Ze zijn zich bewust van hun leiderschapskwaliteiten en weten hoe zij deze kunnen inzetten.

Neem direct contact op met SkyWalker

Teamleider KCC is zo gevonden

Wil jij dat in het Klant Contact Centrum van jouw organisatie:

  • Het klanttevredenheidscijfer hoog is?
  • De medewerkerstevredenheid hoog is?
  • Er een gezonde werksfeer hangt?
  • Er een efficiënte werkwijze wordt gehanteerd?
  • Een frisse blik wordt gegeven op de klantbeleving?

Onze KCC teamleiders snappen precies wat hiermee wordt bedoeld. Met behulp van SkyWalker vind je die ijzersterke teamleiders en til je jouw Klant Contact Centrum naar een (nog) hoger niveau.

Daarom SkyWalker

Worden de taken en verantwoordelijkheden te veel of kunnen jouw huidige teamleiders voor lange tijd niet werken of vindt er een vertrek plaats? Dan kan het soms lastig zijn een nieuwe geschikte KCC leidinggevende te vinden. Kies daarom voor een samenwerking met SkyWalker: dé specialist op het gebied van recruitment, detachering, executive search en interim management voor customer service.

De klantcontact branche kent voor ons geen geheimen en wij weten precies wat jij nodig hebt. In een exclusieve opdracht krijg je alle aandacht en een frisse en kritische blik op jouw zoekvraag.

Wij dragen alleen de beste kandidaten voor jouw teamleider vacature aan. Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Dit zeggen opdrachtgevers over SkyWalker

Bovendien gingen al vele organisaties jou voor. Ook zij lieten het werven en selecteren van een geschikte customer service professional over aan SkyWalker. Uiteraard altijd in overleg en door hun wensen kenbaar te maken.

Lees bijvoorbeeld de referenties zoals de referentie van Office Depot, die intensief samenwerkt met SkyWalker, of de referentie van XS4ALL. Zo zegt Manager KlantContact Anouk Noordervliet: “SkyWalker heeft een goede inschatting van de unieke XS4ALL cultuur gemaakt. De communicatie verliep over korte en plezierige lijnen.”

Taken en verantwoordelijkheden van een teamleider KCC

Ben je op zoek naar een teamleider KCC, bijvoorbeeld voor het Klant Contact Centrum van de gemeente, provincie, Zelfstandige bestuursorganen (zbo’s) of Rijksdienst? Dan weet je ongetwijfeld dat er veel taken liggen voor deze professional. Taken voor een KCC teamleider kunnen bijvoorbeeld zijn:

  • Leidinggeven aan een team van KCC-medewerkers
  • De medewerkers in staat stellen hun vak uit te oefenen en daarmee een belangrijke facilitator voor de organisatie te zijn
  • Vertalen van de visie op dienstverlening naar de werkvloer
  • Kanaalstrategie implementeren
  • Nauwe samenwerking met andere afdelingen in de organisatie onderhouden
  • Realiseren van inhoudelijke doelstellingen van het Klant Contact Centrum
  • Actieve bijdrage leveren aan de doorontwikkeling van de organisatie
  • Medewerkers KCC coachen en ondersteunen

Wellicht heb jij nog meer of andere taken of doelen voor jullie teamleider KCC in gedachten. Dat is geen probleem voor SkyWalker. Doordat wij gebruik maken van van slimme technieken gebaseerd op Artificial Intelligence, kunnen wij jouw wensen eenvoudig koppelen aan een geschikte professional die ervaring heeft met deze taken.

Teamleider KCC met de juiste skills

Door onze ruime ervaring en grote kennis in het vakgebied, weten wij als geen ander over welke skills een teamleider KCC moet beschikken. Zo letten wij op het volgende bij het selecteren van de juiste teamleider:

Coachingsvaardigheden

Een teamleider KCC gebruikt zijn of haar coachingsvaardigheden als er een probleem ontstaat die als ontwikkelpunt beschouwd kan worden. De teamleider deelt inzichten op het juiste moment en de medewerkers van het Klant Contact Centrum doen op die manier waardevolle ervaringen op.

Duidelijke visie en strategie

De teamleider KCC die wij voor jouw organisatie selecteren, weet uiteraard wat het uiteindelijke doel is dat er bij de KCC behaald moet worden. Hierbij is het belangrijk dat niet alleen de teamleider weet welke doelstellingen er zijn opgesteld, maar dat ook het hele Klant Contact Centrum hiervan op de hoogte is.

Vertrouwensband

Daarnaast moeten KCC teamleiders prioriteiten kunnen stellen en een vertrouwensband opbouwen met alle personeelsleden van het KCC. Hierbij is een goede communicatie essentieel. De teamleider geeft aandacht aan het welzijn van de medewerkers en het succes van de uitgevoerde activiteiten.

De juiste keuzes maken

Een leidinggevende van het Klant Contact Centrum moet goed teams kunnen aansturen. De professional zal daarom af en toe lastige beslissingen moeten nemen die de KCC-medewerkers niet willen of hoeven te maken.

Communicatie

Een luisterend oor is van groot belang om als teamleider KCC zowel vertrouwen te creëren als de productiviteit te bevorderen. Door een heldere communicatie en informatie te delen, wordt er verbondenheid in het KCC gecreëerd. Doordat iedereen met een goed gevoel de werkzaamheden oppakt, zullen deze als vanzelf beter uitgevoerd worden.

Productief en resultaatgericht

De teamleider KCC die wij selecteren voor jouw Klant Contact Centrum, hebben de vaardigheid dat zij medewerkers kunnen stimuleren om zo productief mogelijk te zijn. Door middel van hun emotionele intelligentie en sociale vaardigheden, motiveren zij de werknemers.

Samenwerken met gehele organisatie

Het is van groot belang dat de teamleider goed kan samenwerken met zowel het team dat aangestuurd wordt als de leidinggevenden waaraan hij of zij moet rapporteren. Vanuit die sleutelpositie ziet een teamleider KCC het grotere plaatje van de werkzaamheden.

Vind een geschikte teamleider KCC

Wat is het salaris van een teamleider KCC?

Het salaris van de teamleider KCC die wij voor jouw organisatie voor ogen hebben, bepalen wij in overleg. Hierbij spelen een aantal factoren een belangrijke rol:

Ervaring

Hoeveel ervaring heeft de kandidaat? Hoe meer ervaring, hoe hoger het salaris vaak wordt. Je maakt immers gebruik van veel expertise.

Verantwoordelijkheid

Hoeveel verantwoordelijkheid had de KCC professional in de vorige functie? En wat worden nu de verantwoordelijkheden? Zijn er meer taken en verantwoordelijkheden, dan wordt het salaris hoger.

Opleiding

Wat is de hoogst afgeronde opleiding van de teamleider KCC? En heeft deze professional wellicht nog extra cursussen, opleidingen of workshops gevolgd die van belang kunnen zijn? Al deze factoren zijn belangrijk voor het bepalen van het salaris.

Omvang organisatie

Is de organisatie waar jij een teamleider KCC voor zoekt een grote organisatie of een iets kleiner bedrijf? Dan weet je dat de kandidaat bij een grote organisatie meer salaris zal verwachten.

Fulltime/parttime

Gaat de teamleider KCC fulltime of parttime werken? Uiteraard krijgt iemand die meer uren in de week draait meer salaris dan iemand die wat minder uren maakt.

Vind snel een teamleider KCC

Ben je op zoek naar een teamleider KCC, schakel dan SkyWalker in. Hierbij profiteer je van:

  • Vakinhoudelijke kennis
  • Meedenkendheid en oplossingsgerichtheid
  • Volledige aandacht
  • Uitgebreid netwerk
  • Scherp tarief

Neem snel contact op en je hebt binnen no time weer een ervaren en geschikte KCC teamleider in dienst!

Neem direct contact op