In een teamleider functie in customer service leidt en begeleidt de professional een groep klantenservice medewerkers om de doelen te bereiken die bijdragen aan de groei van de organisatie. In een teamleider functieomschrijving staat meestal dat de professional het team motiveert en inspireert door onder andere positieve communicatie en het boeien en binden van teamleden.
Ben jij als kandidaat geïnteresseerd in een teamleider functie of ben je als werkgever op zoek naar een teamleider customer service? Dan helpt SkyWalker je graag. Al sinds 2007 zijn wij specialist in executive search, detachering, werving & selectie, interim management en recruitment voor customer service.
Wij geven je alle informatie over welke vaardigheden nodig zijn om teamleider te worden, wat de taken en verantwoordelijkheden zijn en waaraan een goede teamleider moet voldoen.
Teamleider functie via SkyWalker
Ben je op zoek naar een teamleider voor jouw customer service of ben je juist geïnteresseerd in een teamleider functie? Dan ben je bij SkyWalker aan het juiste adres. Met ruim 15 jaar ervaring zijn wij namelijk dé specialist in customer service voor het hogere segment.
Doordat wij zelf uit het vak komen, hebben wij ruime kennis en ervaring. Wij begrijpen als geen ander dat de teamleider een cruciale rol heeft binnen customer service. Iets dat je ook terugziet als je in ons vacature-aanbod een teamleider functieprofiel bekijkt.
Wij weten welke competenties en eigenschappen een teamleider moet hebben om optimaal te functioneren. Zo kunnen wij de juiste teamleider plaatsen in jouw organisatie of jou als teamleider matchen met een organisatie die het best bij jou past.
SkyWalker in het kort:
- Vakinhoudelijke kennis
- Meer dan 15 jaar ervaring
- Mogelijkheden voor vast, tijdelijk of gedetacheerd
- Uitgebreid netwerk van professionals en organisaties
- Nauw contact met opdrachtgevers en kandidaten
- Volledige aandacht en expertise