Een teamleider callcenter is onmisbaar. Zonder een teamleider ontstaat er chaos. Bovendien zorgt de callcenter teamleider ervoor dat de werksfeer goed blijft, de targets behaald worden en worden er relevante inzichten voor de organisatie verzameld.
Een callcenter zonder teamleider verhoogt ook de werkdruk van HR. HR krijgt een dagtaak aan alle vragen en er is geen toezicht op hoe de medewerkers van het callcenter functioneren. Daarom helpt SkyWalker je met het vinden van een geschikte teamleider callcenter.
De callcenter teamleider heeft een sleutelpositie binnen de callcenter organisatie. Hij of zij bevordert het succes van het team door regelmatig feedback te geven, ambitieuze doelen te stellen en eventuele conflicten op te lossen. De belangrijkste verantwoordelijkheden liggen op het gebied van management, coaching en leiderschap.
Als specialist in recruitment, executive, detachering en interim management voor customer service, weten wij als geen ander hoe jij snel en effectief een teamleider contact center vindt die beschikt over de juiste vaardigheden en competenties.