Ga je werken als teamleider, dan maak je deel uit van een contact center, klantenservice, afdeling customer service, customer support, callcenter of burgerzaken. Samen met andere afdelingen uit de organisatie ben jij dagelijks bezig om klanten een fantastische ervaring te geven. Dit doe je onder andere door je team van customer service medewerkers te coachen en te faciliteren.
Wil jij werken als teamleider in customer service? Dan kun je te allen tijde terecht bij SkyWalker: specialist in het bemiddelen van teamlead professionals bij werkgevers in customer service. Wij hebben een groot aantal actuele vacatures, maar een open sollicitatie behoort ook tot de mogelijkheden.
SkyWalker vindt altijd de juiste werkgever
Tijdens het werken als teamleider in customer service kun jij behalve coachen ook analyseren, organiseren en enthousiasmeren. Je gebruikt je creativiteit en vindingrijkheid om te anticiperen en altijd 1of 2 stappen verder te denken. Als ervaren supervisor kun jij omgaan met de dynamiek van een klantenservice en weet je het overzicht te bewaren. Er wordt verwacht dat je proactief bent en verbeteringen uitprobeert.
Herken jij jezelf hierin, dan helpt SkyWalker je graag bij het vinden van de juiste werkgever. Wellicht heb je een van onze vacatures op het oog, maar een open sollicitatie is ook welkom.
Kies je om te solliciteren bij SkyWalker, dan profiteer je van veel voordelen:
- Ervaren recruiters met kennis van de customer service branche
- Altijd persoonlijke aandacht
- Advisering en coaching
- Uitgebreid netwerk in customer service
- Snel, discreet en efficiënt solliciteren
- Snel kosteloos in loondienst van de werkgever
- Ook mogelijkheden voor interimfuncties of detachering