Detachering teamleider en detavast

Detachering teamleider en detavast

dit zijn de mogelijkheden

Heb je snel een teamleider nodig voor jouw customer service? Dan is detachering (van een) teamleider of de constructie ‘detavast’ ideaal. Je weet dat de wereld van customer service enorm dynamisch is. De workload en bezetting kennen pieken en dalen, en je moet regelmatig snel schakelen.

Kiezen voor een gespecialiseerd detacheringsbureau als SkyWalker, scheelt je een hoop tijd ten opzichte van een eigen zoektocht naar een teamleider klantenservice. Dit zijn de mogelijkheden en voordelen van detachering en detavast.

Detachering teamleider en detavast via SkyWalker

Ben je op zoek naar een tijdelijke teamleider voor jouw customer service voor bijvoorbeeld:

  • Vervanging van ziekte of zwangerschap
  • Grote projecten
  • Speciale opdrachten die specifieke kennis of ervaring vragen
  • Vacatures die op korte termijn ingevuld moeten worden

Dan kan een werving- en selectieprocedure veel tijd vergen. Detachering van teamleiders en een eventueel vervolg naar een detavast constructie, biedt uitkomst. Bij detachering is de tijdelijke teamleider in dienst bij het detacheringsbureau en bij detavast wordt de teamleider eerst gedetacheerd, maar kan het zijn dat de werkgever de betreffende professional na verloop van tijd op de eigen loonlijst plaatst.

Maar hoe vind je met deze mogelijkheden, de beste teamleider voor jouw klantenservice? Via SkyWalker! Al sinds 2007 een professioneel detacheringsbureau. Met onze database van meer dan 7.500 customer service professionals, hebben wij altijd ervaren, deskundige en flexibele teamleiders voor je klaar staan. Deze teammanagers zijn inzetbaar in alle takken van customer service. Van e-commerce tot overheid, van financiele dienstverlening tot de zorg.

Voordelen van SkyWalker voor detachering en detavast

Bij SkyWalker kun je dus terecht als je snel een teamcoach, supervisor of teamleider voor jouw klantenservice nodig hebt. Wij nemen je het complete proces rondom de detachering (van een) teamleider en het eventuele vervolg naar detavast uit handen. Bovendien komen wij zelf uit het vakgebied, dus we weten precies wat jouw organisatie nodig heeft. Onze teamleiders zijn vaak op korte termijn inzetbaar.

De voordelen van detachering (van een) teamleider en detavast via SkyWalker:

  • Je vindt snel de juiste teamleider voor je klantenservice
  • Je profiteert van een ruime ervaring binnen het vakgebied
  • Geen extra administratieve taken
  • Flexibiliteit, omdat bij detachering de teamleider in dienst blijft bij SkyWalker

Ben je direct op zoek naar een teamleider customer service? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Wat is detachering precies?

Kies je voor detachering (van een) teamleider, dan houdt dit in dat de customer service teamleider, ook wel de gedetacheerde genoemd, bij SkyWalker als detacheringsbureau in dienst blijft. Vervolgens wordt deze doorgeleend aan jou, de werkgever. Wij maken duidelijke afspraken met de opdrachtgever over de duur van het dienstverband (start- en einddatum) en het aantal uren in de week. Wij regelen alle HR-zaken, evenals de verloning.

De voordelen

De belangrijkste voordelen als je kiest voor detachering (van een) teamleider zijn:

1. Flexibiliteit

Je zit niet vast aan een langdurig contact met de teamleider die voor je komt werken. Hiermee voorkom je hoge kosten als je geen behoefte meer hebt aan ondersteuning. Bovendien hoef je de teamleider niet te betalen, als deze verlof heeft of ziek is. Dit wordt door ons geregeld.

2. Kwaliteit

Onze klantenservice teamleads zijn hoogopgeleid. Wij investeren in opleidingen, trainingen en begeleiding, zodat je altijd verzekerd bent van een kwalitatieve teamleider met inhoudelijke kennis. Daarnaast zijn gedetacheerde teamleiders gewend om snel te schakelen tussen verschillende bedrijven en opdrachten. Zo zien zij sneller waar knel- en verbeterpunten nodig dan iemand die altijd voor dezelfde organisatie heeft gewerkt.

3. Tijdbesparend

Detachering (van een) teamleider bespaart je veel tijd. Wij nemen je het complete werving- en selectieproces uit handen. Door ons grote netwerk vinden wij snel de juiste match tussen jouw customer service en een geschikte professional.

4. De inwerktijd is kort

Doordat de gedetacheerde customer service teamleider een goed gevulde rugzak heeft en daarmee de ervaring heeft om in allerlei situaties in te springen, zal de inwerktijd kort zijn.

5. Verzekerd van een vakbekwame professional

Eigenlijk vormen deze vier voordelen samen één algemeen voordeel: je bent verzekerd van een vakbekwame professional. Wij zorgen voor een teamleider die snel kan meedraaien en waaraan je niet bent gebonden, als de organisatie verandert.

Deta(-)vast: wat houdt het in?

Ben je op zoek naar een teamleider customer service, maar wil je langer de kans krijgen om deze te kunnen beoordelen? Dan biedt een detavast customer service de juiste oplossing. Detavast is de afkorting voor “van detacheren naar een vast dienstverband” en is eigenlijk een detacheringsovereenkomst met de mogelijkheid tot een eventuele overname in de toekomst.
Dit betekent dat je eerst kiest voor detachering (van een) teamleider via SkyWalker. Wij spreken een bepaalde periode of bepaald aantal uren af waarin de teamlead klantenservice bij je aan het werk gaat.

Hij of zij is bij ons in dienst en wordt gedetacheerd bij jou als opdrachtgever. Is deze periode afgelopen, dan kun je de teamleider eventueel zelf in vaste dienst nemen. De teamleider gaat dan van flexibele detachering bij ons naar een vaste baan bij jouw customer service.

Detavast: de voordelen

Het voordeel van detavast is dat je niet verplicht bent om de teamleider over te nemen. Zijn er bijvoorbeeld geen werkzaamheden meer nodig of vind je de professional toch niet helemaal perfect passend voor de langere termijn, dan zit je nergens aan vast.

1. De teamleider is op zoek naar een vast dienstverband

De professionele teamleads uit ons netwerk zijn gemotiveerd en klaar voor een vaste aanstelling bij jouw klantenservice. Zij werken hard om dat vaste contract te bemachtigen.

2. Goed inzicht in de bekwaamheden van de teamleider

Met een proefperiode van een maand, zoals meestal het geval is, kan het zijn dat je (nog) geen goed inzicht in de bekwaamheden van de teamleider krijgt. Met detavast heb je hier langer de tijd voor, de zogenaamde ‘verlengde proeftijd’. Zo kun je beter beoordelen of de professional perfect past bij jouw customer service.

3. Geen werkgeversrisico’s gedurende de inhuurperiode

Bij verzuim of uitval van de teamleider tijdens de inhuurperiode, dus voor het vaste dienstverband, heb je geen risico of kosten. Dit regelen wij.

4. Flexibel

We kunnen niet in de toekomst kijken. Op dit moment heb je een teamleider customer service nodig. Maar over een paar maanden is dit wellicht veranderd. Met de detavast constructie blijf je flexibel. Na afloop van de inhuurperiode kun je besluiten om niet door te gaan met de teamleider.

5. Lage kosten voor werving- en selectie

Doordat je eerst kiest voor detachering van de teamleider, spreid je de kosten. Je krijgt namelijk een professional zonder risico en zonder een hoge eenmalige recruitmentfee. Bovendien past deze goed bij jouw customer service, omdat wij de betreffende teamleider specifiek voor jouw organisatie en behoefte geselecteerd hebben.

Vind een geschikte teamleider via SkyWalker

Teamleiders die vaak gedetacheerd worden, rollen vaak van de ene opdracht in de andere. Als ze niet weten dat jij op zoek bent, dan loop je ze mis. Dan kun je beter een professioneel detacheringsbureau inschakelen die ze op tijd laat weten dat er een mooie nieuwe opdracht beschikbaar is!

Teamleiders detacheren? Vind hier de beste!