De waarde van de klantenservice
De klantenservice is de spil van je organisatie, hier ontdek je wat jouw klant écht wil. Het is een belangrijk onderdeel van de customer experience en helpt je om je organisatie verder te verbeteren.
Klanten willen snel en goed geholpen worden, zonder er te veel moeite voor te doen. Daarmee is de verwachting van de klantenservice meteen hoog gesteld. Als je zorgt dat je customer service goed ingericht is, levert dat veel voordelen op. Hoe pak je dit aan? We geven je graag een aantal tips!
Klantenservice medewerkers
Mensen denken weleens dat klantenservicewerk een eitje is, maar jij weet dat het hard werken is. Iedere dag zetten de medewerkers aan de telefoon, e-mail en chat alles in voor een tevreden klant. Als je zorgt dat de klantenservicemedewerkers hun werk goed kunnen uitvoeren, draagt dat bij aan de klanttevredenheid. Zorg voor een comfortabele werkplek, maar ook voor voldoende trainingen, aandacht en waardering.